Nesretne okolnosti lansiranja Arkaneovog novog naslova Redfall potaknule su šefa Xboxa da se i sam osvrne na čitavu situaciju. Co-op FPS lansiran je prije svega tri dana, a već je zaradio izrazito negativne kritike kritičara i igrača. U intervjuu za Kinda Funny Games objavljenom jučer na YouTubeu, Spencer je, između ostalog, otvoreno govorio o neuspjehu Redfalla.
Spencer je preuzeo odgovornost za loše stanje u kojoj je igra izišla na tržište govoreći: “Ne postoji ništa što mi je teže nego razočarati Xbox zajednicu, i samo gledati kako zajednica gubi povjerenje i biva razočarana”, te dodao: “Preuzet ću punu odgovornost za lansiranje igre koja mora biti izvrsna“.
Na pitanje što je pošlo po zlu Spencer je izjavio da igri definitivno treba dorada u kvalitativnom i izvedbenom smislu, ali da se nikako ne želi suprotstavljati kreativnom procesu svojeg tima te da je ovo situacija u kojoj tim jednostavno nije postigao svoje unutarnje ciljeve. Što se tiče budućnosti Redfalla, Spencer je izjavio da će tim nastaviti raditi na poboljšanju igre, počevši s obećanom zakrpom od 60 sličica u sekundi.
I sami smo isprobali Redfall, a cijeli stream možete pogledati u nastavku.