eSports mreža Azubu zadužila se za 55 milijuna eura (otprilike oko 59 milijuna američkih dolara) kako bi proširili svoj biznis i pokušali postati veća konkurencija Twitchu.

Azubu se osim prijenosa eSports natjecanja bavi i stvaranjem eSports mreže koja bi profesionalnim igračim omogućila da emitiraju gameplay svim fanovima koji žele pokupiti neki dobar savjet. Zadužili su se kako bi taj novac iskoristili da se nametnu i razviju nove proizvode.

“Novac će biti usmjeren inovacijama oko platforme, tako da omogućimo najbolje moguće iskustvo onima koji žele emitirati”, rekao je CEO Azubua Ian Sharpe u razgovoru za VentureBeat. Nadodao je kako se gledanost Azubua povećala preko 1200% u posljednjih godinu dana te da žele iskoristiti taj momentum kako bi se približili konkurenciji, odnosno Twitchu i Youtube Gamingu.

Sharpe je naglasio kako razvijaju tehnologiju u direktnoj suradnji s zajednicom i brand partnerima kako bi pružili najbolje moguće streaming iskustvo.

“Nismo zainteresirani za Pokemone. Nismo zainteresirani za Disney Infinity ili Minecraft. Twitch je generični gaming, kod nas se sve vrti oko eSportsa”, zaključio je Sharpe.