Prema informacijama koje dolaze od kompanije SuperData, odnosno njihovog istraživanja kojeg su proveli i objavili pod nazivom 2019 Year in Review, doznali smo koja je digitalna igra najviše zaradila u 2019. godini, ali i mnoge druge zanimljivosti.

Očekivano, drugu godinu zaredom najveću zaradu ostvario je Epic Gamesov Fortnite, koji je uprihodio čak 1.8 milijardi američkih dolara. Naravno, ovdje je riječ o zaradi putem brojnih partnerskih ugovora, implementiranja poznatih brandova i cross-over sadržaja poput Avengersa ili Batmana te koječega drugoga, no velik utjecaj imali su i igrači kupovinom in-game sadržaja.

Što se tiče digitalnih AAA naslova, ovdje je zabilježen pad rasta od 5% naspram proteklih godina, koji je, kako tvrdi SuperData, uzrokovan nedostatkom velikih naslova unatoč činjenici da smo u 2019. godini zaigrali Call of Duty: Modern Warfare, Control, Death Stranding itd. Čini se da se te igre i dalje ne mogu mjeriti s izlaskom jednog Red Dead Redemptiona 2 ili Marvel’s Spider-Mana.

Ukupna zarada igara i interaktivnih medija u 2019. godini probila rekorde te je skočila na iznos od preko 121 milijarde dolara, od čega 64.4 milijardi dolara otpada na mobilne platforme, 29.6 milijardi dolara dolazi s PC-ja, a tek 15.4 milijarde od zarade s konzola.

Što se tiče interaktivnih medija, podijeljeni su na GVC (Gaming Video Content) putem livestreaming platformi na Facebooku, Mixeru, Twitchu i YouTubeu, a preko kojih je ostvarena zarada od 6.5 milijardi dolara i na XR, odnosno kombinacije virtualne stvarnosti (VR), proširene stvarnosti (AR) i tzv. miješane stvarnosti (MR). Ova potonja je zaradila 6.3 milijarde dolara.