Protekloga vikenda NBA 2K21 “obogaćen” je reklamama, koje su se pojavile za vrijeme učitavanja utakmica. Navedeno bi možda prošlo bez ikakve reakcije od strane igrača, koji su se na slične pokušaje implementacije reklama od strane 2K Sportsa već naviknuli, da ovoga puta nisu dodane reklame koje nije moguće preskočiti. 

Prva u nizu tih reklama promovira uređaj Oculus Quest 2, a s obzirom da je nije moguće ukloniti, nerijetko produljuje vrijeme čekanje na početak utakmice.

2K Sports je isto pokušao s inačicama serijala NBA 2K za prošlu i pretprošlu godinu, pa im se isto obilo o glavu. Ako k tome dodamo da su ove godine mikrotransakcije u igri izraženije nego ikada prije, nepotrebno je detaljno opisivati reakcije igrače i njihove komentare.

U međuvremenu su reagirali i sa službenog Twitter profila igre objavom u kojoj stoji da reklame nisu trebale biti implementirane na način da direktno utječu na iskustvo igranja, te da će navedeno biti ispravljeno u bliskoj budućnosti.