U želji da i ovim putem na najbolji način najavimo 59. broj Reboota, prenosimo uvodnik iz novog broja:

Recenzije u fokusu
U više od dvadeset godina koliko radimo ovaj posao, računajući i časopise prije Reboota, sjećamo se nekoliko primjera časopisa koji su u značajnijem broju imali recenzije igara. Ipak, prilično smo sigurni kako je ovaj mjesec i ovaj broj Reboota koji držite u rukama ispred svih što se tiče fokusa na recenzije igara. Da budemo potpuno iskreni, to nam nije bila namjera u planiranju mjesecima prije izlaska, pa ni u zadnjem mjesecu do deadlinea, odnosno zadnjeg tjedna do predaje materijala u tiskaru. No jednom kada smo imali u listu veliki broj priređenih recenzija, odlučili smo proširiti rubriku REVIEW na, vjerujemo, rekordni broj stranica iz dva razloga – prvi je taj što od naših čitatelja još uvijek dobivamo komentare kako vole čitati recenzije usprkos nekim trendovima u časopisima nekih drugih europskih zemalja (do te mjere da će kvalitetu broja ocijeniti količinom i kvalitetom recenziranih igara). A drugi je iz razloga što je razdoblje od prošlog broja zapravo proteklo u znaku velikih (i malih) releaseova – odnosno početaka prodaje igara. Nadalje, recenzije više ne mogu biti kao nekada – gdje je konačna ocjena konačno i definirala naše mišljenje o igri – jer današnje igre odnosno njihov sadržaj i kvaliteta na prvi dan prodaje prečesto nisu jednake sadržaju i kvaliteti nekoliko tjedana ili mjeseci poslije, nakon nekoliko zakrpa ili obaveznih nadopuna. Tu se posebno ističu igre “games as a service” poput Anthema, Apex Legendsa i The Divisiona 2 recenzirane u ovom broju, gdje u potonjoj i nakon odigranih nekoliko beta i razvojnih verzija igre, pa do tjedan dana igranja konačne verzije igre, nismo došli do endgamea, važnog za zaključivanje konačnog mišljenja o igri (opet sve do novog DLC-a i proširenja). Pa iako smo saznali jako puno o The Divisionu 2, što možete pročitati i u velikoj recenziji ovog broja, nismo željeli dati ocjenu u želji da ona, uz konačni komentar, stigne nakon dovoljnog (čitaj iscrpnog) vremena istraživanja velikog i bogatog svijeta igre. U konačnici, to je i želja samih tvoraca igre koju želimo ispoštovati. Nadamo se kako ćete i vi u tome pronaći zanimljiv sadržaj za čitanje.