Hyper Scape idući tjedan, 6. listopada, kreće u svoju drugu sezonu, no Ubisoft se neće baviti samo kozmetikom i novi battle passom već u nastavku razvoja svog battle royalea planiraju uvesti temeljite promjene. 

U službenom postu na stranicama igre Ubisoft je obznanio svoje planove za daljnji razvoj igre, a svoje trud će usmjeriti na pet različitih elemenata – combat comfort (odnosno pokušavanje igre učiniti pristupačnom i novim igračima), onboarding (davanje prilike novim igračima da nauče igru kroz razne dodatne aktivnosti) , game modove, player goals i cross-play. Razvojni tim podijelit će se u ćelije te će svaka biti zadužena za jedan od ovih elemenata. 

Što se druge sezone tiče ona nosi naziv The Aftermath te uvodi rank sustav u igru koji će igrače smjestiti u Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond ili Champion tierove. Samo mečevi u Crown Rush Squad računat će rank. 

Ubisoft će s drugom sezonom početi nagrađivati igrače Daily Giftom koji uključuje Battle Points ili kozmetiku te će u sklopu novog battle passa pokušati igračima dati veći osjećaj progresije. 

Hoće li zajednica biti zadovoljna ovim promjenama vidjet ćemo tijekom druge sezone.