U zadnje vrijeme poznata je činjenica kako rezultati prodaje igara u prednarudžbi postupno opadaju, a takav je slučaj i s igrom Battlefield V čiji broj prednarudžba nije osobito impozantan. No, EA ima plan kako doskočiti tom problemu.

Ovaj fenomen ne zahvaća samo franšizu Battlefield, već i Call of Duty – njegovog najvećeg rivala čiji Black Ops 4 također ne ispunjava čak ni interne prodajne projekcije. Iznimka ovom trendu je Red Dead Redemption 2, no to i ne čudi s obzirom na to da je izlaska originala prošlo osam godina, dok će razmak između prethodnog nastavka Call of Duty: WW2 i Black Opsa 4 jedva proći 12 mjeseci.

Bez obzira na recentne trendove, EA ima plan kako izvući Batllefield V iz krize ukoliko do nje dođe, a to je redovito izbacivanje dodatnog sadržaja za igru nakon njenog izlaska i nadolazeći battle royale mod s kojim EA planira privući nove igrače i držati postojeće na okupu.

No, ono što je zanimljivije su govorkanja o posebnoj poslastici za dugogodišnje Battlefield fanove. Nije poznato što bi to moglo biti, a s obzirom na to da EA nije poznat po dijeljenju besplatnog sadržaja, ta poslastica može biti bilo što.

Teško je predvidjeti sudbinu Battlefielda V koji izlazi 19. listopada s obzirom da će listopad i studeni biti krcati naslovima, a borba za naklonost igrača i njihovih lisnica biti će krvava s obzirom na to da će ju morati voditi s Red Dead Redemptionom 2.