Ako se dotaknemo zadnjih nastavaka Ubisoftovih serijala Assassins’s Creed, Far Cry ili Tom Clancy’s Ghost Recon, možemo zaključiti da se Ubisoft u posljednje vrijeme drži provjerenog recepta. Naime, sve te igre imaju istu poveznicu – open world koncept uz što više detalja i novih mehanika.

U razgovoru za portal GamesIndustry.biz, Ubisoftov CEO Yves Guillemot potvrdio je da će se razvojni timovi i dalje držati takvog načina izrade igara. Kao što je i sam “veliki šef” rekao, “ovakav način izrade igara i dalje je održiv jer je svijet dovoljno velik, a broj igrača koji mogu igrati naše igre ogroman. Otvaraju se nova tržišta, a pojedinačne igre su duže vremena aktualne. U ovom trenutku vidimo da i dalje možemo nastaviti ulagati u taj segment jer znamo da će nam se uloženo dugoročno isplatiti.”

Na pitanje možemo li očekivati Ubisoftov povratak mapama zatvorenog tipa, poput one u Assassin’s Creed Unity, odgovor je vrlo kratak i jednostavan. “Naš cilj je omogućiti Unity unutar Odysseyja“, rekao je Guillemot. “Ako želite priču od 15 sati, možete je imati, ali možete imati i mnogo drugih priča. Živite u tom svijetu i sami slijedite ono što želite iskusiti. Imate iskustvo, odnosno, mnogo sličnih Unity iskustava.”

Novinar portala GamesIndustry.biz i Yves Guillemot dotaknuli su se i teme vrlo (ne)popularnih mikrotransakcija. “Imamo ogromne timove koji nastavljaju kreirati dodatan sadržaj koji će igrače zadržati u svijetu u kojeg vole. Činjenica da postoje igrači koji kupuju dodatne stvari u tim igrama daje našim timovima šansu za nastavak kreiranja tog dodatnog sadržaja.

Eto, čini se da će se svi oni igrači koji ne vole open-world koncept Ubisoftovih igara, jednostavno morati naviknuti na isti. Mi nemamo ništa protiv jer su, barem zasad, takve igre prepune sadržaja koji nas duže vremena zadrži u samoj igri.