Final Fantasy VII Remake ipak će imati i klasički turn-base, kako je danas potvrđeno na današnjoj Tokyo Game Show specijalnoj prezentaciji igre. Prema informacijama koje imamo, klasični mod će biti jedna od opcija prilikom odabira razine težine igranja te koji će biti više usmjeren prema igračima kojima se nije posebno dojmio predstavljeni hibridni akcijski sustav. Svakako isti će biti usmjeren i prema onima kojima će ovo biti prvi susret s Final Fantasy VII naslovom, te bi trebao biti utoliko”lakši”.

Između ostalog, prikazani su detalji borbe s drugim poznatim boss-om, Apsom, spodobe iz kanalizacije, odnosno dijela igre tijekom rješavanja problema s Don Corneom. Fokus je ovoga puta bio usmjeren prema gameplayu Tife i Aerith.

Po prvi put su prikazani detalji odnosno gameplay uključujući i summon materije. Ifrit, kao jedan od prvih summon materija prikazan je u svom punom obliku te je pojašnjena njegova manifestacija i utjecaj na cjelokupni sustav tijekom borbe. Potencijalno razočarenje u kompletnom pristupu, mogao bi biti slučaj kojem neće biti moguće prizvati konkretna summon bića u skučenim prostorima, zbog, svakako svojih dimenzija, ali je svakako logičan potez zbog potencijalnih problema oko nepotrebnih bugova prilikom manifestacije istih.

Cijelu prezentaciju možete pogledati ispod, doduše na japanskom jeziku, ali pokušajte se fokusirati na video materijal da si skratite “muke”.

U iščekivanju novih vijesti, nestrpljivo sjedimo i brojimo dane do 03.03.2020. – službenog Final Fantasy VII Remake datuma izlaska.