Street Fighter V na tržište je stigao prošlog tjedna, a iako je svojom igrivošću malo koga ostavio ravnodušnim, njegova dubina već je u startu postala upitna. Naime, igra nudi vrlo malo sadržaja, što su igrači brže-bolje počeli razvojnom timu nabijati na nos. S konkretnim rezultatima, čini se, budući da je Capcom potvrdio kako razmišlja o načinu na koji igru može proširiti u relativno kratkom roku.

Kako stvari sada stoje učinit će to uvođenjem Arcade igraćeg moda koji će igračima omogućiti da se s CPU protivnicima sukobe u klasičnim mečevima od tri runde. Prilično je nejasno zašto takav mod nije bio uključen u igru od prvog dana, pogotovo s obzirom na to da se radi o najpopularnijem modu koji je proslavio serijal.

„Tim će u igru ubaciti Arcade mod, a više ćemo informacija imati vrlo brzo.“ – potvrdio je za Forbes predstavnik Capcoma koji je potvrdio da će igra dobiti podršku za podešavanje težine u Character Stories modu. Spomenuti mod zapravo je uvod u veliku priču koja će u Street Fighter V stići u lipnju ove godine.