Starbreeze Studios, švedski developerski i izdavački studio najpoznatiji po igrama kao što su Payday 2 i Brothers: A Tale of Two Sons,  potpisao je sporazum s Double Fine Productionsom te postao izdavač za njihov dugo očekivani naslov Psychonauts 2.

Double Fine već je uložio vlastiti novac u izradu igre, a Starbreeze također postaje i glavni financijski ulagač s doprinosom od osam milijuna dolara. Tu  je i uspješna crowdfunding kampanja preko platforme Fig, kroz koju je prikupljeno gotovo četiri milijuna dolara još u siječnju 2016. godine.

psycho finance

Double Fineov šaroliki i tematski prikaz financijskih sredstava za izradu Psychonauts 2

Psychonauts 2 nastavak je popularnog akcijsko-avanturističkog platformera iz 2005., u kojoj igrač preuzima ulogu mladog cirkuskog akrobata Raza (Razputin Aquato), klinca sa super psihičkim moćima poput levitacije, telekineze i mogućnosti upravljanja vatrom, koji se tijekom ljetnih praznika ušulja u kamp za Psihonaute. Tamo će naučiti kako postati vrstan špijun i ovladati svojim moćima. Radnja igre Psychonauts 2 direktno se nastavlja na završetak prve igre i na zasebnu ekskluzivnu VR epizodu Psychonauts in the Rhombus of Ruin, koja izlazi 21. veljače 2017. No igrači će bez problema moći  preskočiti te dvije igre i krenuti od Psychonautsa 2 te nesmetano pratiti priču.

„Mnogi od nas igrača koji su odrasli u sedamdesetima i osamdesetima, susreli su se s odličnim igrama Tima Schafera i Double Finea. Igre kao što su Grim Fandango, Day of the Tentacle, Full Throttle i Brütal Legend na popisu su omiljenih igara mnogima od nas.“ – rekao je Bo Andersson-Klint, izvršni direktor Starbreezea, te dodao kako je Starbreeze ponosan što ovu kolaboraciju može dodati u svoj izdavački portfelj i pomoći Double Fine studiju da svoju novu i uzbudljivu igru Psychonauts 2 približi mladim i starim igračima širom svijeta.

U istom danu, Double Fine je na svom službenom YouTube kanalu objavio video u kojem njihov direktor, simpatični Tim Schafer, također najavljuje suradnju sa Starbreezeom. U videu imamo priliku vidjeti još jedan u nizu dnevnika o daljnjem razvoju i napretku igre.