Ubisoftov najnoviji tržišni potez je stvaranje Ubisoft cluba, digitalnog sustava nagrađivanja korisnika Uplaya. Ubisoftova platforma za DRM i kupovinu zvana Uplay nije pretjerano popularna među igračima, a Ubisoft Club osmišljen je upravo kako bi tom sustavu dao dovoljno dodatne vrijednosti da se javno mnijenje promijeni nabolje. To bi se trebalo postići dodatkom nagradnh bodova kroz igru i veću međusobnu interakciji korisnika. Bodovi zarađeni u Clubu otključavati će DLC pakete i poneki ekskluzivni ulazak u beta test.

Loyalty programi inače nisu ništa novo, dapače, radi se o toliko poznatom i starom sustavu da je Nintendo već od toga odustao nakon 13 godina (Nintendo Club zatvoren je ovoga ljeta). Hoće li Ubisoftov plan biti dovoljno zanimljiv za sve one kojima je već puna kapa potrebe za registracijom na desetak platformi samo kako bi igrali ono za što su platili punu cijenu, tek ćemo vidjeti. Ubisoft Club već je počeo s radom, prijaviti se možete sa svojim starim ili novim računom ovdje. I molimo vas da koristite jedinstvenu lozinku, jer znate kako te stvari idu