DICE – podružnica Electronic Artsa zaslužna za hit pucačinu Battlefield V – ovih dana je imala pune ruke posla. Prije tjedan dana potpuno su promijenili jačinu svih oružja u Battlefieldu V primijenivši preinake na sustavu TTK (Time to Kill), no danas ga novim updateom ipak vraćaju na početno stanje zbog nezadovoljstva velikog broja fanova.

Ukoliko niste pratili što se točno događalo i što je TTK, odnosno “Time to Kill”, ukratko – radi se o sustavu koji upravlja količinom štete koju svako oružje u igri nanosi određenom dijelu tijela. 12. prosinca DICE je izbacio update za Battlefield V kojime su potpuno promijenili tu količinu: smanjili su jačinu oružja te time povećali iznos štete koji je potrebno nanijeti kako biste ubili protivničkog igrača.

TTK vrijednosti i količina štete oružjem prije prvotnog updatea (crveno) i nakon (crno)

Cilj koji su htjeli postići ovom promjenom, kako su i sami naveli, bio je donekle otežati napucavanje i smanjiti frustracije igrača koji su dotada imali dojam da u vatrenim okršajima jednostavno umiru prebrzo. Time su, također, htjeli postići da u igri podjednako uživaju igrači svih vještina, kako oni hardcore, tako i nešto manje vješti igrači.

U samoj igri, to se očitovalo tako da vam je nakon updatea trebalo nešto više pogodaka kako biste ubili protivnika. Naravno, promjene se nisu odnosile na sva oružja, kao ni na sve dijelove tijela (količina štete pri pucanju u glavu ostala je ista).

No, umjesto da udovolje fanovima, DICE se susreo s velikim nezadovoljstvom na svim frontama, kako na službenom redditu, tako i na ostalim društvenim mrežama. Većina igrača smatrala je da, iako je prebrzo umiranje trn u oku svima od početka, sami problem ne leži u sustavu TTK već TTD (Time to Death), uz koji su vezani zbrajanje štete i same teškoće s bugovitim netkodom igre i refresh rateom (što rezultira time da u jednom frameu “popijete” veću količinu metaka i umrete na mjestu).

Cijeloj situaciji nije pomogla ni činjenica da su ove promjene implementirane bez neke jasnije i direktnije komunikacije s fanovima, a osim na forumima i društvenim mrežama igre, neki od fanova složili su i video uratke kako bi izrazili svoje ogromno nezadovoljstvo.

O svemu tome u petak se oglasio DICE u otvorenome pismu zajednici, primijetivši nezadovoljstvo fanova i ispričavajući se na netransparentnoj i zakašnjeloj komunikaciji, obećavajući da će ubuduće bolje slušati svoju bazu fanova i odgovarati brže na pitanja i brige koje zajednica ima po pitanju promjena u igri.

Nakon čitave nezgodne situacije koja traje već tjedan dana, DICE je jučer izbacio još jedan post, objašnjavajući kako su danas u 13h po našem vremenu sve promjene na sustavu TTK vraćene na izvorne vrijednosti i na stanje kakvo je bilo prilikom izlaska igre.

Baza fanova i zajednica igrača Battlefielda, čini se, prihvatila je to vraćanje na staro, kao i uvažila DICE-ovu ispriku, uzevši u obzir da je početna namjera uvođenja promjena bila isključivo za dobrobit igrača. Tako su mnogi fanovi ovoga puta izrazili odobravanje putem društvenih mreža i YouTubea.

U samome postu u kojemu spominju vraćanje TTK-a na staro, iz DICE-a su naveli kako su se na ovaj potez odlučili nakon što su pregledali sve podatke i uzeli u obzir povratne informacije igrača koji su većinom bili protiv novih promjena na TTK-u.

Naša namjera s promjenama na TTK-u bila je probati poboljšati iskustvo Battlefielda V i učiniti ga ugodnim iskustvom za nove igrače, istovremeno osiguravajući da veterani Battlefielda imaju izbor s “core” iskustvom koje bi odgovaralo njihovom preferiranom stilu igranja“, u objavi navode iz DICE-a te dodaju: “Očito nismo uspjeli. Veterani nisu tražili promjene, ali kao developeri igara, uzeli smo si zadatak napraviti te promjene bazirane na opsežnim podacima i prosudbama. To zaista nije bila laka odluka za nas“.

Također, obećali su da su u zadnjih tjedan dana puno naučili i razjasnili koje teškoće smetaju igračima te da su identificirali neuravnoteženosti oružja i da će se pozabaviti balansiranjem spornog sustava TTD (Time to Death) koji je trn u oku mnogima.

S tim znanjem, sada imamo bolju ideju kako poboljšati igru u budućnosti i već smo počeli poduzimati korake da poboljšamo iskustvo za sve igrače, nove i veterane“, u postu za kraj naglašavaju DICE-ovci, ispričavajući se fanovima te zahvaljujući na strpljenju i povratnim informacijama.