Krajem srpnja imali smo priliku vidjeti informacije Capcomovog kvartalnog izvještaja po kojemu je Monster Hunter: World njihova najuspješnija igra ikada. Prije dva dana igra je napokon stigla i na PC putem Steama na kojemu nastavlja obarati rekorde, ovoga puta kao igra s najvećim brojem istovremenih igrača u 2018. godini.

Prije 2 dana, odnosno 9. kolovoza kad je Monster Hunter: World stigao na Steam širom svijeta, istovremeno ga je zaigralo 240.901 igrača. Prema statistikama za 2018. godinu, ta brojka ga čini najboljim izlaskom na Steamu ove godine. Far Cry 5, koji je izašao u ožujku ove godine, dosad je držao rekord za 2018. godinu i to sa “samo” 78.000 igrača na dan izlaska.

Izvrsna brojka istovremenih igrača na Steamu, a vjerujemo da će uskoro proći i 300 tisuća.

U trenutku pisanja ovoga teksta, brojka istovremenih igrača koji upravo igraju Monster Hunter: World još se više popela, te trenutno iznosi 271.482 igrača, a maksimalan broj bio je 290.656. Vjerujemo da će ova brojka još i rasti, no postoji nekoliko stvari koje bi to mogle kratkotrajno spriječiti.

Naime, ukoliko obratimo pozornost na trenutnu ukupnu opisnu ocjenu koju Monster Hunter: World ima na Steamu, naći ćemo da je to “Mixed“. Jedan od razloga za to su, nažalost, tehničke poteškoće s kojima je bio suočen velik broj PC igrača u zadnja dva dana otkako je igra izašla. No, da stvar bude još gora, čini se da u srži tehničkih poteškoća leži ona stara priča o Denuvo zaštiti.

Preko nekoliko igrača tako je u svojim osvrtima na Steam stranici igre u komentarima napisalo kako im se igra ruši odmah u startu jer njihov procesor ne podržava FMA3, koji je potreban kako bi Denuvo funkcionirao. Capcom je stoga uskočio problemu i ispravio grešku novim patchom, nakon čega igrači više nemaju problema s Denuvom.

Drugi veliki problem zbog kojega se igrači bune i zbog čega Monster Hunter: World sveukupno nema previsoku ocjenu na Steamu su tehničke poteškoće poput padanja frameova, nestajanja zvuka usred nekih scena, te nepostojeće podrške za ultrawide monitore i rezolucije poput 21:9, za što mnogi igrači smatraju da je nedopustivo u 2018. godini. Mnogima također izrazito smeta nemogućnost spajanja na servere, kao i samo parcijalna podrška za kontrolere, što je podosta zbunjujuće, s obzirom na činjenicu da je igra prvenstveno izašla na konzolama.

No vjerujemo da će Capcom s vremenom doskočiti svim tim poteškoćama i udovoljiti fanovima, te ultimativno opravdati Monster Hunter: World kao njihovu najuspješniju igru. Ukoliko još niste uskočili u Monster Hunter: World a igrate se na PC-ju, igru putem Steama možete  pronaći ovdje, po cijeni od 59,99€. A ukoliko ga već igrate, imate li i vi tehničkih poteškoća s igrom ili bezbrižno uživate u lovu na čudovišta?