Blizzardov konkurent na MOBA tržištu zvan Heroes of the Storm prilično je popularan, ali nije se uspio niti približiti mega-uspješnim League of Legends i DOTA-i 2. Cijena igre tu sigurno nije problem jer se radi o F2P naslovu, ali cijena “dodatne opreme” možda jest, stoga se Blizzard odlučio pozabaviti stvaranjem varijabilnog cjenika za svoju igru.

Kao i većina ostalih MOBA igara, Heroes of the Storm sav novac zarađuje iz kupovine heroja, skinova i boostova s kojima igrači brže otključavaju sposobnosti svojih heroja i dodatne nagrade. Ipak, čini se da platni model HotS-a nije bio prilagođen različitim mogućnostima igrača diljem svijeta, stoga je Blizzard od danas uveo popuste od 40% na sve kupovine iz Meksika i dijelova Azije. Ovo je vrlo vjerojatno tek prvi korak u stvaranju varijabilnih regionalnih ili državnih cjenika koji bi trebali učiniti platni sadržaj mnogo pristupačnijim .

Ne znamo hoće li Hrvatska u budućnosti profitirati od takvih propusta, ali ne bi nas čudilo da u nekom narednom širenju tog modela budu uključene zemlje iz srednje, istočne i/ili jugoistočne Europe (pa vi unutar tog izbora svrstajte Hrvatsku gdje mislite da spada….).