Razvojni studio Gamepires danas je putem Steama objavio popis novosti na kojima rade i koje će se eventualno pojaviti u njihovoj iznimno popularnoj igri SCUM.

Već smo pisali o maestralnom uspjehu kojeg je ovaj zagrebački studio postigao sa svojim hit naslovom, a realnost gaming industrije je takva da, ako želite ostati na vrhu i biti konkurentni drugim velikim igračima na tržištu, morate se stalno unaprjeđivati, polirati i dodavati novi sadržaj u svoju igru. Upravo to je ono čemu Gamepires kao studio stremi, kao i pružanje dubokog i inovativnog survival iskustva u kojem će se fanovi (i oni koji će to tek postati) moći izgubiti!

Gamepires ima volju i želju blisko surađivati sa svojom zajednicom na unaprjeđenju svoje igre, ozbiljno shvaćajući njene primjedbe i savjete. Najkonkretnije od tih primjedbi bile su one vezane uz vozila i fortifikacije te se ekipa odmah ozbiljno bacila na posao.

Jedan od noviteta kod vozila koje očukuju SCUM bit će običan SUV kojeg će igrači moći pronaći na otoku i koristiti ga za transport. Eventualno će svoj put u igru naći i veći broj opcija za popravljanje i personalizaciju vozila.

Uz SUV, ekipa iz Gamepiresa radi i na jednoj drugoj vrsti vozila koje ste zasigurno vidjeli ako imate bake i djedove u nekom ruralnom dijelu Hrvatske (iz aviona možemo vidjeti da se radi o legendarnom IMT 539 modelu traktora)

Kad su u pitanju fortifikacije, najveća novost u igri SCUM na tom polju je ta što će dodavanje fortifikacija funkcionirati isto kao i postavljanje predmeta, što znači da će fortifikacije imati sustav pozicioniranja koji će na mjesto gdje želite staviti fortifikaciju staviti hologram kako biste vidjeli gdje ćete točno staviti tu fortifikaciju. U praksi će to izgledati ovako:

Još jedan od velikih dodataka je novo oružje, a radi se iznimno iščekivanom luku i strijeli. Gamepires je objavio kako je u završnim fazama određivanja tehničkih detalja i balistike samog oružja. Budući da SCUM ima realne balističke sustave za oružja u igri, potrebno je puno posla kako bi luk i strijela funkcionirali na najvišoj mogućoj razini.

Kad smo se već dotakli balistike, valja napomenuti kako će igra dobiti još pet vrsta balističkih prsluka koji će se razlikovati po tome koju vrstu projektila će zaustavljati (ili neće zaustavljati), a promijenjen je i sustav izračunavanja štete od hladnog oružja, što znači da će igra od sad uzimati u obzir je li igrač primio udarac tupim ili oštrim predmetom. Određena vrsta odjeće će vas bolje štititi od tupih i oštrih predmeta tako da će igrači morati i to uzeti u obzir.

Gore navedeni noviteti su oni za koje je zajednica izrazila najveću želju, no to svakako nisu jedine stvari koje Gamepires planira dodati u svoju igru. Također nam dolaze specifični dodaci za određena oružja (npr. ako nađete optiku za Kar98, moći ćete ju montirati samo na tu pušku), nasumični ”dropovi” tereta po cijelom otoku, nova pomorska baza, FOV slider u opcijama, novi dalekozori, nova oružja, više lokalizacija za strana tržišta, više kontrole za admine i nadogradnja sustava protiv varanja.

Naposljetku, ekipa iz Gamepiresa radi na ažuriranju grafičkog pokretača Unreal Engine na verziju 4.20 što će omogućiti veliki broj optimizacija, no zbog tog ažuriranja neće biti nove zakrpe ovog tjedna jer je potrebno temeljito testirati stabilnost igre.

Za kraj, razvojni studio naglasio je kako ovo nije popis promjena koje dolaze sa zakrpom već smjernice za unaprjeđenje igre i noviteta koji će se eventualno pojaviti u igri.