Iako će 2019. biti potpuno krcata bombastičnim AAA izdanjima, indie draguljčićima i čudesima koja dolaze između ta dva pola, mi gameri smo pomalo romantičarska sorta s jednim okom uvijek fiksiranim daleko na obzoru.

“HOĆEMO TE DATUME!!!”, urlikala je razjarena masa okupljena ispred kvartovskog urara.

To znači da, usprkos činjenici da je godina tek počela i da ćemo krajem mjeseca zaigrati potencijalne GOTY kandidate poput Resident Evila 2 i Kingdom Heartsa 3, mi već polako maštamo o trenutku kad ćemo zaigrati igre koje još nemaju čvrst datum izlaska. Ili mekani datum izlaska. U svakom slučaju, ovo su igre koje naša web redakcija želi u svojim grabežljivim ručicama što prije.

Ghost of Tsushima (Sucker Punch Productions)

Zaljubili smo se u igru na prvi pogled kad je najavljena na Paris Games Weeku 2017., a kad smo vidjeli gameplay na prošlogodišnjem sajmu E3 naša ljubav se toliko intenzivirala da smo bili spremni pasti na koljena i objaviti zaruke.

Ghost of Tsushima izgleda toliko nerealno dobro da su krenule glasine o tome kako se zapravo radi o igri za nasljednika konzole PlayStation 4, a činjenica da je igra smještena u feudalni Japan će zadovoljiti mnoge koji su strpljivo čekali modernu akcijsku avanturu smještenu u to mjesto i vrijeme, jer tko ne voli samuraje, katane i zvuk shakuhachija.

Dodatno nas veseli činjenica da Sucker Punch (Sly Cooper, inFamous) stoji za kormilom ove igre, a oni su poznati po tome da rade fluidne i zabavne igre s grafikom koja nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Jedva čekamo!

Ivan Fratrić

 

Death Stranding (Kojima Productions)

Je li Death Stranding uopće igra? Postoji li uopće? Sve su to legitimna pitanja nakon serije ludih trailera i bizarnih prikaza gameplaya. Je li cijela igra samo prenošenje pošte u postapokalipsi? Hideo Kojima zasad svakom novom informacijom otvara samo dodatnih deset pitanja. Dok većina AAA igara svoj hype ciklus provodi po udžbenicima, Kojima odbija dati ijedan konkretan detalj o svojoj prvoj igri kao nezavisni developer, oslobođen okova Konamija.

Zasada je predstavljeno par likova, grafički zadivljujuća okolina unutar koje ćemo prenositi pakete, intervjui ljudi koji rade na igri navode da će Death Stranding predstavljati novi revolucionarni korak u videoigrama, što u singleplayeru što u multiplayeru, miješajući ih u neku bizarnu fuziju.

I upravo taj manjak detalja uzdiže Death Stranding u vjerojatno naiščekivaniju igru generacije. Ili sljedeće, ne znamo. Dojma smo da naša očekivanja neće moći biti ispunjena kada shvatimo da Kojima, unatoč cijelom svom geniju, mora raditi unutar ograničenja tehnologije. Ali lijepo je sanjati i očekivati neočekivano, pogotovo u današnjem dosadnjikavom krajobrazu gaminga ove generacije.

Damjan Pažin

 

Beyond Good & Evil 2 (Ubisoft Montpellier)

Još jedna od izrazito značajnih AAA igara čiji datum izlaska još uvijek službeno nije potvrđen, ali je debelo u procesu izrade je iščekivani nastavak Ubisoftove akcijske avanture iz 2003. godine. Radi se, dakako, o Beyond Good & Evil 2 o kojemu smo tijekom prošle godine mogli vidjeti poprilično solidnu količinu gameplay materijala i najava, ali još uvijek ne znamo kada uopće dolazi na tržište.

Ako je suditi po spomenutim brojnim gameplay materijalima koje je Ubisoft dosada prikazao, Beyond Good & Evil 2 iznimno je ambiciozan projekt čiji opseg će jednostavno biti epskih razmjera. Počevši od činjenice da će izgradnja svijeta, čini se, biti toliko detaljna, bogata sadržajem i razrađena do najmanjih detalja (što će jednim dijelom biti zasluga i brojnih audio i vizualnih umjetnika koji su dobili priliku da se njihov materijal iskoristi u igri putem Ubisoftove suradnje s kompanijom hitRECord), pa sve do činjenice da ćemo u Beyond Good & Evil 2, u maniri jednog No Man’s Skyja, moći bez ikakvih učitavanja jednostavno sjesti u letjelicu i vinuti se u svemir te putovati na druge planete. A sve to moći ćemo doživjeti samostalno ili kooperativno.

Ukoliko će priča, likovi, borba i samo istraživanje (kao što se čini da je slučaj s izgradnjom svijeta) biti jednako dobro i dubinski razrađeni da nas prikuju uz ekrane i ponude hrpetine sati zabave, Beyond Good & Evil 2 mogao bi se pokazati kao zaista nešto najbolje što je industrija videoigara u žanru akcijskih avantura ikada ponudila. 

Matko Pavlić

 

The Avengers Project (Crystal Dynamics/Eidos Montreal)

Suradnja Square Enixa s Marvelom obuhvaća višegodišnju suradnju na nekoliko igara, a prva od njih – The Avengers Project najavljena je prije dvije godine i otad nismo čuli ni bu ni mu o igri koja bi trebala, po svemu sudeći, zaraditi sav novac koji je ikada postojao i koji će ikada postojati.

Nas jako veseli činjenica što na igri rade Crystal Dynamics i Eidos Montreal, a zadnja velika vijest o igri bila je prelazak scenarista i redatelja Uncharteda: The Lost Legacy u Crystal Dynamics. Misli nam vrludaju na pomisao što ova dva studija mogu napraviti s Marvelovom licencom, a ako ćemo biti potpuno iskreni, podsvijest nas često odvede u sasvim suprotnom smjeru pa krenemo fantazirati o nastavku igre Deus Ex Mankind Divided.

Jedno od prvih pitanja koje se postavlja jest hoće li se igre nadovezivati na Marvelov filmski univerzmum? Odgovor je vrlo vjerojatno negativan, no nakon uspjeha prošlogodišnjeg Marvel’s Spider-Mana svakako postoji povećana potražnja za vrhunskim Marvelovim superherojskim blockbusterima u svijetu videoigara. Spidey je dokazao da povezivanje s filmskim predloškom uopće nije potrebno i da originalne priče mogu biti itekako financijski uspješne. Doduše, ako ne čujemo ništa u idućih nekoliko mjeseci, počet ćemo ozbiljno razmišljati o teoriji da je Thanos jednostavno izbrisao developerski tim s lica zemlje.

Luka Žučko

 

Cyberpunk 2077 (CD Projekt RED)

CD Projekt Red je razvojni tim iz Poljske kojem mnogi igrači vole dodijeliti titulu najboljeg na svijetu. Iako prva dva Witchera u toj fantazijskoj RPG trilogiji nisu bila toliko popularna, kada je stigao The Witcher 3: Wild Hunt to se sve promijenilo. Osim što je osnovna igra pokupila brojne nagrade, pristup izdavanju besplatnih DLC-ova u vremenima mikrotransakcija i naplaćivanja svega što se može, kao i izdavanju dvije ogromne ekspanzije i njihovom prodavanju po razumnim cijenama stvari su zbog kojih mnogi žele da više timova budu takvi.

Upravo zato već šest godina igrači nestrpljivo čekaju vijesti o njihovom drugom projektu, Cyberpunk 2077. Prvi konkretan trailer dobili smo za vrijeme prošlogodišnjeg sajma E3, da bi određeni sretnici dobili priliku pogledati gameplay demo od 50 minuta iza zatvorenih vrata. CD Projekt se smilovao nama ostalima par mjeseci nakon toga kada su objavili taj demo, a nestrpljivo iščekivanje je nakon toga samo poraslo.

Iako se tim odlučio za RPG iz prvog lica, nakon što smo vidjeli kako to sve izgleda u akciji ne možemo se previše buniti. Ono oko čega se možemo buniti je to što još uvijek nisu spremni podijeliti datum izlaska, a mi jedva čekamo uskočiti u cipele glavnog junaka ili junakinje V i istražiti Night City koji krije brojne tajne i zanimljivosti.

Mateja Šop

Final Fantasy VII Remake (Square Enix)

Na E3-ju 2015. godine najavljen je Final Fantasy VII Remake, pod redateljskom palicom Tetsuya Nomure koji je na originalnom naslovu bio zadužen za dizajn likova. Kao što je bilo za pretpostaviti od trenutka najave, kvalitetan komad ljudi koji su stvarali original, trenutno radi i na remakeu. Yoshinori Kitase, originalni tvorac igre, pridružuje se ovaj put u ulozi producenta, legendarni Nobuo Uematsu se vraća na kompozitorsko kormilo te još par bitnih ljudi koji su radili na originalu potpisivat će i remake.

Prema onome što je do sad viđeno, FFVII Remake će kompletno izbjeći originalni turn-base odnosno ATB pristup. Gameplay bi trebao više nalikovati onome iz FFXV, što je za očekivati s obzirom na to da su se navike igrača pa čak i lojalne zajednice drastično izmijenile od 1997. Stoga očekujemo akcijski orijentirano okruženje.

Detalji oko izlaska još nisu točno poznati. Glasine kruže kako bi trebao ove godine ugledati svjetlo dana na PlayStationu 4 i to u obliku „prve epizode“, što god to značilo. Generalno, ne bi se čudili ni da bude odgođena sve do 2020. ili kasnije s obzirom da je Tetsuya već napomenuo kako je naslov najavljen prerano. Kakva god da je situacija, sam remake će zasigurno biti spektakularan, zajednica je vesela i na iglama čeka bilo kakvu vijest. I mi također, budimo realni.

Leo Tot

The Last of Us Part II (Naughty Dog)

Iako postoje mnoge teorije koje ukazuju na to da ćemo The Last of Us Part II na PlayStationu 4 zaigrati već ove godine, igra je još uvijek u TBA fazi. Nakon svih priča o tome da nastavka neće biti, Naughty Dog je na sreću obožavatelja igru najavio 2016. godine, a za prvi gameplay prikaz smo čekali sve do E3-ja 2018.

Ono što u našim tijelima potiče taj HYPE je to da će se nastavak bazirati samo na Ellie i njenu priču koja je pokrenuta mržnjom i osvetom. Ova činjenica je potaknula obožavatelje na misli o Joelovoj sigurnoj smrti, ali neki od nas se jednostavno ne žele prepustiti tim užasnim mislima. Prema onome što smo vidjeli u desetominutnom gameplay prikazu, možemo pretpostaviti da je ekipa iz Naughty Doga ostala vjerna odličnoj atmosferi koju su nam dočarali u prvoj igri.

Hoće li Joel umrijeti, koji događaj je u Ellie probudio bolesnu želju za osvetom, hoće li nada za jednostavnim i mirnijim životom natuknuta u traileru s E3-ja nestati u djeliću sekunde? Ne znamo odgovore na ta pitanja koja nas drže budnima do dugo u noć, ali znamo da bi čekanje bilo lakše kad bi znali kad ćemo zaigrati igru.

Borna Cmrečnjak