Cyberpunk 2077 će, čini se, po mnogočemu biti izrazito inovativna igra koja će pomicati brojne granice, pa čak i one koje se tiču same kreacije lika – mehanike tipične za mnoge RPG igre i elementa na koji mnogi igrači famozno potroše sate i sate prije nego doista krenu igrati, birajući hoće li igrati kao muško ili žensko te detaljno customizirajući svoje likove do najsitnijih detalja. U intervjuu za ugledni portal Gamasutra, CD Projektov direktor questova – Mateusz Tomaszkiewicz – razjasnio je kako igrače prilikom kreacije lika tako čeka prava poslastica te da će Cyberpunk 2077 u tom kontekstu otići još nekoliko koraka dalje.

Naime, proteklih dana na internetu se podigla buka oko kontroverznog hiperseksualiziranog plakata koji se nalazi unutar same igre i koji je prikazan u gameplayu i trailerima, a na kojem smo mogli vidjeti transrodnu osobu na reklami za piće, uz lascivni komentar “Mix it up“. Fanovi su se pobunili kako nije u redu transrodne osobe koristiti u takvom negativnom kontekstu, kao nešto nastrano i hiperseksualizirano, na što je Kasia Redesiuk – artistica iz CD Projekta – objasnila da se radi o kritici megakorporacija budućnosti koje žele eksploatirati pojedince i transrodne osobe te na hiperseksualizirani način prodati svoje proizvode u distopijskom svijetu igre Cyberpunk 2077.

Sporni in-game plakat koji poziva na “miješanje”

Nastavno na to dolaze i nove informacije koje je Gamasutri prenio Mateusz
Tomaszkiewicz. Prema njegovim riječima, igra će svakako biti inkluzivna i omogućavati igračima da customiziraju fizičke i glasovne osobine svog lika u igri kako bi bile u skladu s rodom koji sami igrači žele iskazati. Istaknuo je, također, kako je to nešto što u ovom trenutku još uvijek nije implementirano, ali da na tome svakako rade.

Vjerujem da je to iznimno osjetljiva i važna tema. O tome smo jako puno razmišljali. Jedna od stvari koje želimo napraviti u konačnoj verziji igre (što još nismo mogli prikazati u demou, jer je “work in progress”) je dati igračima koliko god opcija customizacije možemo“, u intervjuu za Gamasutru izjavljuje Tomaszkiewicz te dodaje: “Ideja je izmiješati sve opcije, dati igračima da ih izgrade kako žele. Tako je i za glas. Htjeli smo ga izdvojiti da ga igrači mogu birati po volji. To je nešto na čemu još uvijek radimo, nije lako kao što zvuči“.

Prošlogodišnji prikaz kreacije lika. Ovogodišnji više ne izgleda ovako, ali i dalje ne postoji finalna verzija, jer je igra još u izradi

Pri kraju intervjua, Tomaszkiewicz ističe kako će, primjerice, za našu protagonisticu ili protagonista imena V osim muškog glasa na ženskom tijelu (i obrnuto) biti moguće odabrati i tip tijela i pritom koristiti fizičke osobine i tip lica koji može biti podjednako i muški i ženski ili nebinaran, ne pripadajući nijednom rodu ponaosob. “Ovo je samo jedan dio toga“, navodi Tomaszkiewicz te dodaje da se inkluzivnost neće odnositi samo na protagoniste, već da se s punim poštovanjem odnose prema svim rodnim skupinama na razini čitave igre. “U kontekstu toga kako prikazujemo likove unutar samog settinga igre – naravno, pridajemo jako puno važnosti tome. Ne želimo da itko ima osjećaj da smo nešto zanemarili ili se prema tome odnosili krivo“, zaključuje.

Hoće li CD Projekt RED ispuniti obećano i omogućiti kreiranje, kako muškog i ženskog, tako i transrodnog i nebinarnog protagonista u igri Cyberpunk 2077, ostaje vidjeti. Podsjećamo, igra izlazi 16. travnja 2020. godine za PC, PlayStation 4 i Xbox One, a vjerujemo da vam nedavno objavljeni novi trailer još uvijek nije dosadio (kao ni nama), stoga ga u nastavku pogledajte dvanaesti put 🙂