Iako ovo na prvu djeluje samorazumljivo, ova vijest zapravo dokazuje jednu jako bitnu postavku koju si je CD Projekt RED nametnuo kao misao vodilju tijekom razvoja igre Cyberpunk 2077.

Kako bi što zornije prikazali zašto je ovo uistinu bitno i vrijedno spomena, navest ćemo primjer igre Red Dead Redemption 2 koja, uza sve pohvale i nagrade koje je zasluženo osvojila, nije bez mana. Tako je jedna od glavnih manjkavosti Rockstarovog remek-djela bila činjenica da je struktura misija bila vrla uska i linearna unatoč ogromnom otvorenom svijetu u kojem se odvijala radnja igre. Drugim riječima, Red Dead Redemption 2 bi često kažnjavao igrača s ”Mission Failed” ekranom kad bi otišli van utabanog puta kojeg je Rockstar odredio.

Ono po čemu će Cyberpunk 2077 biti puno drugačiji je u tome što igrači neće nikada vidjeti ”Game Over” ili ”Mission Failed” ekran – osim u slučaju smrti!

Valja odmorit’ od tog silnog augmentiranja

Struktura igre proslavljenog poljskog razvojnog studija je takva da će se priča i svijet igre prilagođavati samom igraču. Drugim riječima, ne postoji točno određen način na koji baš morate riješiti određenu misiju, već imate više opcija kad pristupate njihovom rješavanju.

Ovakvim pristupom CD Projekt RED pokušava postići dosad neviđenu razinu ”roleplaya”, odnosno uistinu personaliziranog iskustva igranja i proživljavanja same priče igre.

Budući da je CD Projekt RED najavio kako će biti prisutan na ovogodišnjem sajmu E3, jedino što možemo reći je da jedva čekamo lipanj da saznamo više o ovom RPG remek-djelu u nastajanju! U međuvremenu se podsjetite što nas čeka tako da ponovite gradivo i pogledate produženi gameplay video: