S obzirom na prošlotjedne tužne vijesti, u kojima smo izvijestili kako je developerski studio Carbine Studios pretrpio brojne otkaze prilikom kojih je udio radne snage smanjen za nekih 40%, sve je djelovalo jako “crno” za WildStar. Da nije sve tako “crno”, pojasnio je sam game direktor Chad Moore u svom iskrenom izvješću na službenom forumu. Uglavnom, studio je imao puno zaposlenih developera, a igra nije bila toliko uspješna da može financirati sva radna mjesta. Stoga su napravljeni navedeni rezovi u ljudstvu, upravo iz razloga što je Carbine Studiosov plan igru ostaviti na životu, što zbog višegodišnjeg razvoja i trošenja energije, ljubavi i entuzijazma u sam development, a što zbog vrlo posvećene gaming zajednice i fanova kojih očito ima i više nego dovoljno s obzirom na aktivnosti na forumu a i unutar same igre.
Veliki update koji donosi gomilu novog sadržaja, o kojem smo već pisali, stiže kroz tri tjedna a uskoro stiže i izlazak igre na Steamu, za koji se nadaju da će igri donijeti popriličan “boost” u populaciji. Navedeno se pokazalo kao pravi potez za mnoge posrnule MMO naslove koji su se financijski znatno oporavili nakon što su stigli na Valveovu igraću platformu.