Anthem zaista nije imao dobar početak svog životnog ciklusa. Problema je bilo zaista mnogo – od generalne tehničke nedovršenosti, iznimno dugih učitavanja, lošeg sustava progresije i činjenice da je igra doslovce ubijala PlayStatione 4 do relativno nezanimljive priče i nedostatak onog Biowareovskog štiha zbog kojeg poznati razvojni studio i ima toliko fanova te poprilično lošeg endgamea koji nije igračima davao nagrade za trud i grindanje.

Od samo izlaska i prvih nekoliko mjeseci života koji su, usprkos mogućnosti okretanja broda u pravom smjeru (vidi Destiny 2), zaista ključni za pozicioniranje live servicea kao igre vrijedne vremena igrača, postavljalo se pitanje o tome hoće li Electronic Arts skinuti Anthem s aparata i pustiti ga da umre ili će snažnom podrškom spasiti igru i dovesti je u stanje u kojem se može nametnuti kao prava alternativa svojim žanrovskim kolegama poput The Divisiona 2 ili Destinyja 2.

“Da ne vjerujemo u srži da je Anthemov svijet privlačan, ne bi obećali igračima da ćemo nastaviti raditi na igri.”, Andrew Wilson

U intervjuu za gamedaily.biz, CEO Electronic Artsa Andrew Wilson potvrdio je kako će Anthem nastaviti uživati podršku EA-a te da ima potpuno povjerenje u tim koji ima jasnu viziju za ono što će igra biti u budućnosti.

IP može živjeti generacijama i funkcionirati u ciklusima od sedam do deset godina. Kada razmišljam o Anthemu u tom ciklusu, možda nije imao start kakav smo priželjkivali mi i naši igrači. Imam osjećaj da će tim zaista stići tamo gdje trebaju i stvoriti nešto posebno i odlično jer su pokazali da mogu to napraviti., rekao je Wilson.

Wilson se također dotaknuo i nezadovoljstvom igrača s onim što su mnogi od njih očekivali od BioWarea.

Ono o čemu BioWareovi timovi razmišljaju jest razvijanje različitih vrsta igara. Imat ćemo našu BioWareovu jezgru fanova koja je s nama već jako dugo vremena. No, postoje djeca koja imaju 12 godina i koja se nisu ni rodila kada je BioWare krenuo razvijati igre te samim time imaju i drukčija očekivanja o tome što bi BioWareova igra trebala biti u kontekstu svijeta u kojem su odrasli., zaključio je Wilson.

Inače, svakako preporučamo da pročitate cijeli intervju s Andrew Wilsonom budući da je progovorio i o EA-ovoj fascinaciji lootboxevima i budućnosti izdavačkog giganta. Hvala, GameDaily!